"Kto nie zna Pisma Świętego, ten nie zna Chrystusa" - Hieronim ze Strydonu (przełożył Biblię na łacinę w latach 382-406)
| Czy będziesz zbawiony? | You Tube | Chomik | Eioba | Nowe Przymierze audio | Siepomaga |
Nasz Codzienny Chleb | Słowo dnia | Slajdy z tekstami biblijnymi + inne materiały |
Szczególnie zapraszam na mój profil na Facebook'u

środa, 11 kwietnia 2018

Chomikowe zapasy


  Był rok 2009, gdy uzyskałem dostęp do internetu 
(po zamieszkaniu w mieście). Szybko zacząłem się rozglądać po jego zakamarkach z treściami biblijnymi, i tak trafiłem na portal chomikuj.pl
Postanowiłem "wyhodować" swojego Chomika! Całkiem spory "urósł", choć teraz mało go "dokarmiam" (inne aktywności internetowe mnie angażują). Skoro jednak mój Chomik gdzieś tam sobie hasa, to czemu by go nie pokazać światu - właśnie na tym blogu... 
👉 oto on


Co jest na Chomiku? Przede wszystkim Pismo Święte we wszelkiej postaci - w tym do słuchania (w jednym folderze jest opcja darmowego pobierania). Są liczne pliki z muzyką, trochę filmów.
A co więcej? - to już proszę samemu zobaczyć...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Zapewne wkrótce zostanie opublikowany. Pozdrawiam :)